July 27, 2011

tak, saya tak sabar (boleh tak saya nak cakap mcm ni?)

hati ni kata,
ya Allah rindunye umi, abah, aiman, aniq, ammar, anis qalis.
kalau kata ini berhikmah dan mungkin bawa pengajaran.
dah, saya dah belajar bila mereka jauh saya dah mula menghargai. sgt.
dah, saya dah belajar bila rasa sayang jangan ego tunjuk sahaja.
dah, saya belajar hidup rasa sunyi bila mereka jauh dari mata.
cukup ke kalau saya rasa mcm ni?
pernah tak anda rasa 'bagi la aku masa sejam utk ak duduk dekat dgn mereka dan rasa recharge balik?'
jujur kata, penat dah tahan rasa. penat dah tahan ni. sejam cukup. afi rindu. hanya Allah sahaja tahu.
macam dah tak tertanggung dah nih.
percayalah..bila cakap mmg mudah. tanggung dulu baru tahu.
emosi-yes, buat sy lemah. tak biasa saya cakap mcm ni. tak biasa saya luah mcm ni. entah mcm mana sy rasa takpe biar renungan untuk aku kuat akan datang.
cengeng-a'ah betul la tuh. maaf, aku tak kuat macam kau.
gambatte!!!!MALAYSIA BOLEH ;)

2 nasihat:

Hazirah Mustaffa Kamal said...

You will cope. and you did, so far. :)

afi asri said...

10q haha :)

Post a Comment