March 26, 2011

rasa pilu tiba

rumah dah kosong tinggal along and afiq je. adik2 umi abah dah jauh kat tanah luar malaysia. pilu pulak hati saya malam ni. cengeng tu memang aku la. rindu umi. rindu abah. rindu adik2.
mcm malas nak buat semua kerja bila rasa pilu ni tiba. bila aku balik rumah selalunye rumah ni penuh suara. ada la si kecik yg datang menyepit je. waaaaaaaaa!!! sekarang..MACAM DIAM SEMACAM. MAIN GAMES TAK BEST TANPA ANIQ. NYANYI TAK BEST TANPA AMMAR AND QALIS. GOSIP STORY MORRY TAK BEST TANPA UMI. ICECREAM TGH MALAM MCD TAK BEST TANPA ABAH. RUMAH TAK BEST TANPA AIMAN. sekarang baru beta tahu mereka ni penting dalam hidup beta. i really seriously totally extremely miss all of u.

OK DAH DAH.CUKUP CUKUP AFI NAK MERATAPI ALA2 MACAM BINI MATI LAKI.
haaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa,saya sebenarnye tak tahu nak menulis apa ni.

aaaaaa......er.......erm.......u'huh CHING

pasal tsunami kat jepun la,
korang...sedihkan tgk semua rumah, kereta, semua2 la hanyut rosak macam tu je. kesian pon ade. meh kite bayangkan kalu kite kena musibah mcm tu(na'uzubillah).........uish, sgt sedih. tapi tapi tapi kite kena amik pengajaran. jgn duk sedih memanjang. musibah tu, bila Maha Esa nak turunkan bila2 masa sahaja. takde appointment. same goes to mati. kalau bila sampai je nyawa kita ditarik takde dah nah kate stop pause chuUP nehhi ke hape ke. kite kena bersedia. tidak saya kate saya angel tapi ape salahnye kite ingat mengingati tak gitu??
tgk korang rumah die hanyut..siannye
ehsan google
si final exam ni pulak sibuUUUK je nak menyepit nyepit datang time hati pilu and malas ni. memangla saya ni notes pon tak buat lagi, bukan saja notes saya tak buat, topik pon macam samar2 rabun jauh gitu. masalah betul ni. aish....bila masa saya nak rajin ni!! rajin musuh saya ke saya buang rajin?

oklah merepek je kerja saya tak reti nak tido.
syukur pada Pencipta, sayang utk semua.

0 nasihat:

Post a Comment