December 05, 2010

meh nak story morry nih..

pertama:
ala...rindu kat abah and kawan saya

kedua:
disebabkan xbox saya bodoh dan memerlukan duit dan saya pokai maka saya jiwa kacau. saya juga ada menginginkan ini melebihi makanan. ni yg dinamakan kinect ituh!kenapa ade kinect time nih!time pokai nih!

ketiga:
kehadapan si dia yg bile die baca confirm die tahu. jangan duk sedih deh. ade hikmah weh. aku tahu semua orang layak utk peluang kedua tapi bile tiada, mu kena redha. pentingkan yg penting dari yg penting kerna yg penting lebih penting dari yg penting(kuiz bahasa namanye ni). DIA ada rahsia utk hambanya. aku syg mu :)
ingat rules kite one of them no sob sob nehhi kayh.

keempat:
berjalanlah aku ala2 mak cik pi pasar beli tempe tapi masalahnye bukan pi beli tempe. sebelum aku pergi mengeteh bersama tentera2 kuh aku singgahlah kedai sebab umi suruh pi beli kuih melayu dgn keropok lekor. penat aku dgn tentera aku menunggu sambil mengutuk2 kebersihan kedai dan fikir tempat nak melepak pasni.aish, dah lah selamba taugeh je makcik2 tua dtg melintas.TAK RASA BESALAHKAH!tu satu,makcik tua melintas aku sabar lagi.eh eh lame sgt ni mau 30mins aku beratur ni. tetiba rase nak panas. nasib baik tentera ade. blh gelak jugak. okay, yg kedua yg mak cik jual tu muke kalah budak bosnia. tension nak mati. menjerit2 tak habis. masam kalah limau nipis. aku cukuplah rase tidak puas hati bile membeli pastu penjual buat muke macam lapar darah. sentap aku rase. hey, kalu dah penat, dah banyak duit dah, tutup je kedai tu ha. pi relax2 goyang kaki. kami dtg dgn happy tetibe BERTUKAR HULK.

hulk utk mak cik kedai
kelima:
petang tadi aku tengok la dongeng indonesia dekat tv3.bukan nak kutuk nak komen. bagi pendapat saya, saya malu tgk cita gitu. awat hang ingat semua bodoh piang pi letak cerita takde makna kat situ. tak bawa mesej pape. cube la letak cerita yg bak kate haha menjana minda sikit.aiseh (^-^)", penat tau tak tgk crita bodoh(kasar sikit tapi hakikat). tak habis aku tgk. sebab penat gelak tambah malu.

keenam:
result nak keluar.okay dah.bye.

syukur saya pada Pencipta, sayang saya utk semua.

p/s-bukan saya taknak tapi tak boleh. 

3 nasihat:

hazirah kamal said...

kalau lah blog ini sebuah rumah, dah tahap habuk sampah sarap merata-rata usang segala. akhirnya kembali juga, ye :p

oh, saya juga sangattt "sentap" dengan peniaga
yang macam tak nak niaga macam tu.

this is joykiller, but good luck untuk result, afi.

I miss youuuuuuu !

afi asri said...

i miss you more haha!!ouh,dun talk bout result.gudluck utk kite haha :)

hazirah kamal said...

saya berserah sahaja, lepas tiada kudrat selain doa.

smeoga ALLah memberkati kita, afi.

Post a Comment